Eigen prestaties.

Voila, die rijd weer. Een simpele sensor-fout weerhield de machine volvermogen te gaan. 
Toch altijd prachtig als de chauffeur nadien zo gelukkig is zijn eigen machine weer te kunnen gebruiken.

Als ze nieuw zijn, zijn ze toch proper. Jammer genoeg bleef hij niet zo lang proper nadat hij ingebouwd was.

De kraan die zoveel in fout ging dat ik nu echt wel begrijp hoe Siemens Plc werkt!

Ik was toch blij dat het bijvullen van de versnellingsbak op een brug gedaan kon worden.

Het begin van het einde van de cilinder. Al is een goede revisie en nieuwe afdichtingsringen genoeg om het leven van de cilinder te verlengen...

Koppeling moeten vervangen, daar moet soms de motor er toch volledig uit.

Tig laswerkjes maken me altijd zo rustig en geven zo een voldoening om naar te kijken nadien.

Maar ook met de Mig of halfautomaat lasmachiene kan het nadien kunst zijn als je er je focus oplegt.

Nog eentje die weer rijdt.
Al was deze niet defect maar kreeg wel een volledig nieuw camerasysteem zodat er veiligheid kon gecreëerd worden 360° rondom de machine.

Hoe een simpele niet goed vast gezette koppeling er voor kan zorgen dat de hydrauliek vloeistof elke week moet bijgevuld worden.

Een middagje onderhoud aan de vorklift.

Dat waren heel wat leidingen te vervangen na een ongeval.
Je ziet wel meteen dat het nieuwe leidingen zijn.